Hasar Anında Yapılması Gerekenler

 

       Elif Sigorta tarafından, sigortalanmış olan değerlerin hasarlanması durumunda, Call Center aracılığı tüm hasar ihbarları 7 gün 24 saat boyunca 0212 334 20 44 numarasına yapılabilecek olup Trafik sigortalarında ise sadece iş günlerinde ve mesai saatleri içinde yine aynı numaradan ihbar alınması mümkün olacaktır. 

 

  İhbar Aşamasında Sigortalıdan İstenilen Bilgiler;

        Yangın ve Hırsızlık Hasarları İçin;

   * Poliçe numarası ,
   * Sigortalının ünvanı ,
   * Riziko adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası ,
   * Hasar tarihi ,
   * Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
   * Hasara ilişkin teminat ( bina, muhteviyat, demirbaş, emtea )
   * Tahmini hasar miktarı.

 

        Oto Hasarları İçin;

   * Poliçe numarası ,
   * Sigortalının ünvanı ,
   * Kazanın meydana geldiği yer ve tarih ,
   * Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
   * Tahmini hasar miktarı ,
   * Aracın yapılacağı servisin adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.

 

        Makine Kırılması ve Elektronik Cihaz Hasarları İçin;

   * Poliçe numarası ,
   * Sigortalının ünvanı ,
   * Hasarlı makine - cihazın cinsi ,
   * Hasar tarihi ,
   * Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
   * Tahmini hasar miktarı ,
   * Makine - cihazın görüleceği yerin adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.

 

       İnşaat, Montaj ve Nakliyat Hasarları İçin;

   * Poliçe numarası ,
   * Sigortalının ünvanı ,
   * Hasar tarihi ,
   * Hasarın oluş şekli hakkında bilgi,
   * Tahmini hasar miktarı ,
   * Riziko adresi, görüşülecek kişi ve telefon numarası.

 

      Önemli Notlar

   İlişikteki listede belirtilen belge ve bilgiler dışında, meydana gelen hasarın özelliklerine göre ek bilgi ve belgeler Şirket tarafından talep edilebilecektir.


   Sigorta tazminatının sigortalının vekiline ödenmesi istendiği takdirde, vekilin ahzu kabza sulh ve ibraya yetkili olduğunun vekaletnamede açıkça belirtilmiş olması gerekmektedir.
Şirketimiz Hasar Servisi ve / veya Bölge Müdürlüklerimize hasar ihbarı yapılırken, gerekli bilgilerin aktarılmasına özen gösterilmesi gerekmektedir.

 

      Hasarın Ödenmesi

   Sigortalıdan istenen belgeler tamamlandıktan ve eksper raporu Generali Sigorta’ya teslim edildikten sonra yapılacak inceleme neticesinde hazırlanacak olan hasar tazminat makbuzu, ibranamesi ve temliknamesi, sigortalımız veya hak sahipleri tarafından imzalanarak, sigortalının vergi kimlik numarasının veya hak sahibi tüzel kişi ise vergi levhası ve imza sirkülerinin Şirketimize ibraz edilmesinden sonra, tazminatın ödenmesi istenen banka şubesine havale veya EFT şeklinde yapılmaktadır. (İlgili şubelerde hesap açılmasına gerek yoktur.)